Administratief Medewerker
Goes
32 - 40 uren
2100,- - 2600,-
Goes
32 - 40 uren
2100,- - 2600,-
Mede dankzij jou maken onze klanten optimaal gebruik van financiële regelingen op het gebied van HR. Je draagt eraan bij dat organisaties voldoende nieuwe medewerkers kunnen aantrekken en huidige medewerkers behouden/extra kunnen investeren in nieuwe en huidige medewerkers.
Jouw impact op HR
En met impact bedoelen we ook echt dat je het verschil gaat maken voor organisaties. We kennen in Nederland veel (financiële) regelingen om werkgevers te ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan subsidies voor iedere stageplek die ze beschikbaar stellen, een eigen medewerker die een opleiding gaat volgen of een training waarmee een hele afdeling wordt bijgeschoold. OAZ ondersteunt werkgevers door advies te geven over de mogelijkheden. En het blijft niet alleen bij advies; we helpen ze ook met de uitvoering.
Binnen OAZ hebben we verschillende productteams. Jij zal voor aan de slag gaan binnen team Backoffice! Wat ga jij dan precies doen? Alle gegevens die via onze klanten en Consultants binnenkomen, behandel jij. Een belangrijke en eervolle taak, want mede door jouw werkzaamheden kan een klant subsidies of kostenbesparingen krijgen! Tijdens het dagelijkse werk heb je onder andere contact met klanten en subsidieverstrekkers, maar ook met onze Adviseurs en Consultants.
Neem contact op met
onze HR adviseur
Gorsse
HR Adviseur
Voor vragen over de vacatures kun je ook terecht bij . Zij helpt je graag verder!
Waarom jij bij OAZ wilt werken
een gezonde werk-privébalans
de ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken
allerlei mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
een flinke dosis gezelligheid met je collega's
Onze waardering naar jou
We zijn blij met jouw inzet voor onze klanten en doen daar graag iets voor terug. Wat denk je van een flinke dosis gezelligheid met je collega's? Of van de vrijheid in je functie, waarbij je flexibel kunt werken qua tijden en werkplek? Ook mag je rekenen op een functie binnen een ambitieus team en organisatie waar je jezelf kunt ontwikkelen. Wij investeren in onze medewerkers en klanten. Dat zie je terug in goede arbeidsvoorwaarden, sfeer en autonomie.
We zijn jong (gemiddeld 35 jaar) en houden van vrijdagmiddagborrels, organisatiebijeenkomsten met afsluitende etentjes en ons kerstfeest, waar menig collega jaarlijks naar uitkijkt. Maar ook de initiatieven van de collega's zelf: sportieve activiteiten, het organiseren van een gezamenlijke lunch of een avondje de stad in. We bieden je een goedgevulde keuken, waardoor je dagelijks kan genieten van (gezonde) tussendoortjes en een lekkere kop koffie. Klinkt goed, toch?
Jouw energie en expertise
hbo werk- en denkniveau en ten minste een opleiding afgerond op minimaal mbo niveau
aantoonbare administratieve werkervaring, bij voorkeur in de (financiële) dienstverlening
handig met computers en officeprogramma's zoals Excel
een nauwkeurige en efficiënte werkwijze
repeterende werkzaamheden ga je niet uit de weg
Hoe verwelkomen we jou bij OAZ?
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure. Wij vragen de VOG bij indiensttreding voor je aan in de digitale omgeving van de overheid.
Ben je klaar om het verschil te maken?
Jij stelt je voor
Je stuurt ons je motivatie en CV.
We gaan voor de beste balans tussen werk en privé.
Wat wordt er voor mij geregeld als ik bij OAZ start?
We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden.
Dan past een baan bij OAZ misschien wel perfect in jouw toekomst!
Heb je vragen over onze manier van werken en wil je weten hoe dit voor jou in de praktijk werkt? Stel gerust je vragen aan ons HR team, zij helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp (rechtsonder deze pagina), bel of mail naar .
Bij OAZ vind je de baan die bij jou past.Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 15-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Stage |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met OAZ via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goeskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Goes via Goeskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goeskrant.nl.
© Goeskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.