Vacature Administratief Medewerker Services & Huisvesting - Administratief Medewerker Services & Hu

Administratief Medewerker Services & Huisvesting - Administratief Medewerker Services & Hu in Zeeland

Zoek jij een afwisselende functie met veel in- en externe contacten? Kun jij goed prioriteiten stellen, ben je servicegericht en kun je snel schakelen met hands-on mentaliteit? Herken je jezelf in de functiebeschrijving en vind jij het leuk om een dienstverlenende bijdrage leveren in een dynamische omgeving een bijdrage te leveren aan gezonder en veiliger leven in Zeeland ?

Administratief medewerker services & huisvesting

20 uur per week (uren in overleg)

Wat ga je doen?

· Je bent verantwoordelijk voor het registreren, uitzetten en monitoren van interne klantvragen en of storingen melden en verwerken in onze applicatie Topdesk en het uitzetten naar gecontracteerde leveranciers;

· Je plant en coördineert de uitvoering van de werkzaamheden in overleg met de interne klant/gebruiker en de dienstverlener;

· Je organiseert, coördineert en faciliteert diverse werkzaamheden van de in- en externe dienstverlening van de afdeling facilitair;

· Je verwerkt de bestellingen, je registreert en zorgt voor een correcte uitgifte voor intern transport aan de klant;

· Je bewaakt het brede inkoopbestelproces. Dat betekent dat je ervoor zorgt dat het gevraagde product of dienst geregeld en besteld wordt en correct wordt vastgelegd in de ondersteunende systemen.

Vanuit jouw rol heb je veel telefonisch of per mail contact met in- en externe relaties.
Je bent de spreekwoordelijke "spin in het web". De ene keer krijg je een verzoek van een collega van een consultatiebureau voor het vervangen van een babyweegschaal. Het volgende verzoek is dat er een storing is op ons hoofdkantoor, die je vervolgens doorlegt en ook bewaakt dat deze storing verholpen wordt door de gecontracteerde installateur. Uiteraard houd je de interne klant op de hoogte.

Wie zoeken wij?

Voor deze functie zoeken wij een kandidaat met een dienstverlenende, servicegerichte en oplossingsgerichte instelling. Daarnaast ben je proactief en accuraat.

Je beschikt over een MBO niveau 4 werk- en denkniveau met kennis en ervaring op het gebied van administratie en facilitair. Je bent communicatief vaardig in woord- en geschrift. Je bent een flexibele, enthousiaste en stressbestendige persoonlijkheid die makkelijk schakelt op diverse niveaus. Je werkt graag zelfstandig maar ook in teamverband om de dienstverlening continue te verbeteren van "goed naar beter".

In wat voor team kom je te werken?

Het team bestaat uit een medewerker services en huisvesting, twee senior medewerkers services en huisvesting en twee huismeesters. Je komt te werken in een klein maar een hecht team met ervaren collega's die elkaar ondersteunen en uitdagen om de services continue te verbeteren.

Wat bieden wij?

Werken bij GGD Zeeland betekent werken in een veranderende organisatie met een informele sfeer en respect voor elkaar. We vinden aandacht voor veilig en gezond werken belangrijk, maar ook werkplezier en zelfontwikkeling. Er zijn volop ontwikkelmogelijkheden waarmee je kunt werken aan jouw persoonlijke groei als professional. Zo maken we samen onze ambities waar.

• Bedraagt het salaris (afhankelijk van jouw opleiding en ervaring) maximaal € 3.612,- (einde schaal 7) bruto per maand bij een fulltime dienstverband, volgens de cao SGO (peildatum 2 januari 2023).

• Zal de aanstelling in eerste instantie zijn voor de duur van een jaar met de intentie deze later om te zetten naar een vast dienstverband.

• Bieden we jou een uitdagende baan voor 20 uur per week. Het aantal uren is bespreekbaar.

· De werktijden zijn flexibele en wij hebben een hybride thuiswerkbeleid dit ter bevordering van jouw werk-privébalans.

• Krijg je een eigentijds arbeidsvoorwaardenpakket met een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget bovenop je loon. Het betreft een percentage van 17,05% van je jaarsalaris. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je dit budget besteedt, bijvoorbeeld voor het uitbetalen als extra salaris, uitruilen van reiskostenvergoeding woon-werkverkeer of uitruilen van een sportschoolabonnement.

GGD Zeeland kent geen vergoeding voor woon- werkverkeer. Wel is er de mogelijkheid gebruik te maken van de uitruilregeling vergoeding woon- werkverkeer via het IKB.

Aanstelling vindt plaats onder voorbehoud van het aanleveren van een VOG (Verklaring omtrent Gedrag).

GGD Zeeland is een crisisorganisatie en staat 24 uur per dag, 7 dagen per week paraat. Om dit te realiseren wordt gebruikgemaakt van piketfunctionarissen die naast hun dagelijkse werkzaamheden een nevenfunctie in de crisisorganisatie hebben. Bij een grote crisis en/of opschaling bestaat de mogelijkheid dat jij hierin ook een actieve rol krijgen, passend bij hun functie, kennis en expertise.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met , bereikbaar op mobiel 2. Heb je algemene vragen of vragen over de procedure? Neem dan contact op met afdeling HRM via telefoonnummer of .



Functie:administratief medewerker service
Startdatum:02-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:20 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met GGD Zeeland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Administratief Medewerker Services & Huisvesting – Administratief Medewerker Services & Hu GGD Zeeland 02-12-2023

Bekijk ook andere vacatures