Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Goes

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie waarin je jouw administratieve talenten kunt laten schitteren? Ben jij een echte allrounder die weet van aanpakken? Wordt jij enthousiast van inkoopfacturen en pakbonnen? Dan is dit jouw kans! Lees snel verder!

Wat bieden wij jou
  • Bruto uurloon tussen de € 14,90 - € 16,50
  • Direct op contract bij deze gave organisatie!
  • Een werkweek tussen de 32 - 40 uur
  • Een fijne werkgever met oog voor eigen personeel!
  • Een veelzijdige administratieve functie
  • Een klein en hecht team, waar hard gewerkt wordt!
Wie ben jij

Als administratief medewerker heb je een centrale rol in de organisatie. Jij weet het overzicht te bewaren en kunt goed zelfstandig werken. Daarnaast herken je jezelf in de volgende punten:

  • Werkervaring in een vergelijkbare functie is een pluspunt, maar we staan ook open voor enthousiaste schoolverlaters.
  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office en bent bekend met administratieve processen.
  • Goede beheersing van zowel de Engelse als Nederlandse taal in woord en geschrift is een must, kennis van de Duitse taal is een pré.
  • Je blinkt uit in communicatieve vaardigheden en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
  • Structuur, nauwkeurigheid en integriteit zijn jouw sleutelwoorden, terwijl je tegelijkertijd een flexibele, nuchtere instelling hebt met een vleugje humor.
Wat ga je doen

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor administratieve taken, waaronder:

  • Controleren en verwerken van inkoopfacturen.
  • Opstellen van pakbonnen en invoeren van orders.
  • Verzorgen van verkoopfacturen en inboeken van bankmutaties.
  • Klaarzetten van betalingen en jij bent het eerste aanspreekpunt voor binnenkomende telefoontjes
Waar ga je werken

Goed om te weten: wanneer je solliciteert op deze vacature, geef je aan dat je interesse hebt in een baan die overeenkomsten heeft met de tekst van de vacature. Een van onze collega's neemt contact met je op om te kijken welke baan het beste bij jou past! Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de tekst van de vacature.

Sollicitatie

Herken jij jezelf in deze vacature en ben jij de persoon die wij zoeken? Dan maken we graag kennis met jou! Je kunt solliciteren via de sollicitatiebutton. Als je vragen hebt, kun je ons bellen op 0113-223220 of mailen naar christine.hollaers@tempo-team.nl of demi.branderhorst@tempo-team.nl. Je kan ook altijd een appje sturen naar 06-12774650

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!



Functie:administratief medewerker belastingen
Startdatum:29-4-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:16 – 16
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via ftg.zuidwest@tempo-team.nl of 765211818. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures goes
  2. Administratief medewerker Tempo-Team 29-04-2024

Bekijk ook andere vacatures