Vacature Adviseur Instroom

Adviseur Instroom in Goes

Adviseur Instroom

Goes

32 - 40 uren

2750,- - 3500,-

Goes

32 - 40 uren

2750,- - 3500,-

Mede dankzij jou maken onze klanten optimaal gebruik van financiële regelingen op het gebied van HR. Je draagt eraan bij dat organisaties voldoende nieuwe medewerkers kunnen aantrekken en huidige medewerkers behouden/extra kunnen investeren in nieuwe en huidige medewerkers.

Jouw impact op HR

En met impact bedoelen we ook echt dat je het verschil gaat maken voor organisaties. We kennen in Nederland veel (financiële) regelingen om werkgevers te ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan subsidies voor iedere stageplek die ze beschikbaar stellen, een eigen medewerker die een opleiding gaat volgen of een training waarmee een hele afdeling wordt bijgeschoold. OAZ ondersteunt werkgevers door advies te geven over de mogelijkheden. En het blijft niet alleen bij advies; we helpen ze ook met de uitvoering.

Jij mag je tanden zetten in onze Instroom-dienstverlening. Dat houdt in dat je bekijkt wat de mogelijkheden voor onze klanten zijn binnen een aantal regelingen die jij tot in detail leert kennen. Een collega van de buitendienst zorgt voor het klantcontact en dat jij alle informatie krijgt die je nodig hebt. Zodra je een positief advies kan uitbrengen:

• Stel je aanvragen op
• Controleer je of de administratie van de klant volledig en correct is
• Verwerk je alles in ons eigen subsidiesysteem
• Zorg je voor einddeclaraties om de aangevraagde subsidies te verantwoorden

Een afwisselende baan dus, want door allerlei maatschappelijke en politieke ontwikkelingen wijzigt er regelmatig iets in de regelingen, loopt er een regeling af of komt er een nieuwe regeling bij. Jij zorgt ervoor dat je hier continu van op de hoogte bent. Al hoef je dat niet alleen te doen! Je doet dit samen met andere Adviseurs, Specialisten en de Productmanager.

Met jouw team zorg je dat we alle klanten optimaal bedienen, zoals afgesproken in het contract. Vanwege strakke deadlines van subsidie/geldverstrekkers werk je regelmatig onder tijdsdruk, zorg je ervoor dat je alle informatie van jouw verschillende klanten gekregen hebt en dien je tijdig en volledig de aanvragen en eindverantwoording in.

Neem contact op met
onze HR adviseur

Gorsse

HR Adviseur

Voor vragen over de vacatures kun je ook terecht bij . Zij helpt je graag verder!

Waarom jij bij OAZ wilt werken

Een gezonde werk-privébalans

De ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken

Allerlei mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen

Een flinke dosis gezelligheid met je collega's

Onze waardering naar jou

We zijn blij met jouw inzet voor onze klanten en doen daar graag iets voor terug. Wat denk je van een flinke dosis gezelligheid met je collega's? Of van de vrijheid in je functie, waarbij je flexibel kunt werken qua tijden en werkplek? Ook mag je rekenen op een functie binnen een ambitieus team en organisatie waar je jezelf kunt ontwikkelen. Wij investeren in onze medewerkers en klanten. Dat zie je terug in goede arbeidsvoorwaarden,
sfeer en autonomie.

We zijn jong (gemiddeld 35 jaar) en houden van vrijdagmiddagborrels, organisatiebijeenkomsten met afsluitende etentjes en ons kerstfeest, waar menig collega jaarlijks naar uitkijkt. Maar ook de initiatieven van de collega's zelf: sportieve activiteiten, het organiseren van een gezamenlijke lunch of een avondje de stad in. We bieden je een goedgevulde keuken, waardoor je dagelijks kan genieten van (gezonde) tussendoortjes en een lekkere kop koffie. Klinkt goed, toch?

Jouw energie en expertise

hbo werk- en denkniveau en ten minste een opleiding afgerond op minimaal mbo niveau.

affiniteit met cijfers en databasesystemen.

minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur in de financiële dienstverlening.

gedreven, ambitieus en kan goed omgaan met tijdsdruk.

communicatief sterk, resultaatgericht en een echte teamplayer.

Hoe verwelkomen we jou bij OAZ?

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure. Wij vragen de VOG bij indiensttreding voor je aan in de digitale omgeving van de overheid.

Ben je klaar om het verschil te maken?

Tweede gesprek

De eerste klik is daar, tijd om elkaar nóg beter te leren kennen.

Tweede gesprek

De eerste klik is daar, tijd om elkaar nóg beter te leren kennen.

Doen jullie aan hybride werken?

Jazeker! Met een flexibele werkvorm streeft OAZ naar een ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken. Zo hopen we op een minimaal aantal verloren uren in de auto, efficiënt vergaderen en een grote mate van eigen invulling van uren.

Deze werkvorm is ingericht op groots wederzijds vertrouwen. We gaan voor de beste balans tussen werk en privé.

Wat wordt er voor mij geregeld als ik bij OAZ start?

We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden. Wij zorgen daarom voor de faciliteiten die nodig zijn om via onze flexibele werkwijze te kunnen werken. Heb jij hier iets voor nodig? Dan bespreken we graag samen met jou de mogelijkheden.

Je wordt voorgelicht en voorzien van de juiste informatie over de eisen waaraan een goede werkplek dient te voldoen. We streven daarbij naar standaardisatie van werkplekken, ongeacht de locatie waar je werkt (op kantoor, thuis of bij de klant). Om dit te realiseren stellen we ten minste het volgende aan je beschikbaar: laptop en mobiele telefoon. Overige voorzieningen stellen we situatieafhankelijk beschikbaar of vergoeden we (gedeeltelijk) middels declaratie.

Om thuis te kunnen werken maak je ook gebruik van eigen faciliteiten. Je ontvangt hiervoor een thuiswerkvergoeding voor iedere dag die je thuis werkt.

Past OAZ bij mij?

Spreekt onze manier van werken je aan? Dan past een baan bij OAZ misschien wel perfect in jouw toekomst!

Heb je vragen over onze manier van werken en wil je weten hoe dit voor jou in de praktijk werkt? Stel gerust je vragen aan ons HR team, zij helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp (rechtsonder deze pagina), bel of mail naar .

Bij OAZ vind je de baan die bij jou past.

Over Werken bij OAZ



Functie:adviseur instroom
Startdatum:03-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met OAZ via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures goes
  2. Adviseur Instroom OAZ 03-04-2024

Bekijk ook andere vacatures