Vacature Management Assistent Audit Schipper Accountants

Management Assistent Audit Schipper Accountants in Goes

Algemeen contact

Bel Ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur. Stuur een bericht

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Ik wil contact opnemen
  • Ik zoek een accountant
  • Ik wil een controle van de jaarrekening
  • Ik zoek een belastingadviseur
  • Ik wil advies over pensioen
  • Ik wil mijn personeelszaken regelen
  • Ik zoek een corporate finance adviseur

Management Assistent Audit

  • Zeeland Zuid-Holland
  • Young professional Professional
  • 24-40 uur

Management Assistent Audit

Krijg jij energie van organiseren, orde op zaken stellen en acties monitoren? Dan is deze functie zeker wat voor jou! Binnen deze functie is je takenpakket erg divers. Je zal werkzaam zijn op de afdeling Controle in Goes en/of Barendrecht. Hier kunnen we samen over in gesprek gaan. We zijn op zoek naar een collega die minimaal 24 uur per week beschikbaar is.

Als Management Assistent Audit ben je van alle markten thuis. Jouw takenpakket is zeer divers en dat maakt de functie ook zo uitdagend. Je zal werkzaam zijn op de afdeling Controle. Deze afdeling bestaat uit veel young professionals. Binnen de afdeling Controle ontzorg je de Externe Accountants en managers in de breedste zin van het woord. Dit houdt in dat je overleggen voorbereidt en notuleert. Als er acties worden besproken, dan volg je deze op waar nodig. Naast dat je veel contact hebt met de afdeling Controle ben je ook verantwoordelijk voor de correspondentie en eenduidige rapportages.

Verder ben jij in staat om planningen te maken en te bewaken. Jij coördineert de standaard acties, die uit te voeren zijn door de Extern Accountants en het controleteam. Door het agendabeheer, monitoren van dossiers en rapportages op je te nemen neem je veel werk uit handen bij de collega's. Je vindt het prettig om de collega's hierin te ondersteunen en ontzorgen. Tot slot ben je ook bezig met het organiseren van (in)formele (personeels)bijeenkomsten. Je krijgt energie van het organiseren van zulke activiteiten en zorgt dat de activiteiten tot in detail geregeld zijn.

Wie ben jij?

Om te starten in deze functie hoef je geen vakinhoudelijke kennis te hebben van de werkzaamheden op de afdeling Controle. De werkzaamheden zijn meer ondersteunend van aard. Wij helpen je om de noodzakelijke kennis op te doen.

Je beschikt over minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vindt het leuk om te zorgen voor een 9+ ervaring. Je bent in staat om het management te ondersteunen, te ontzorgen en pakt werk op voordat erom gevraagd wordt. Je wordt onderdeel van het controleteam.

Flexibiliteit, communicatief vaardig secuur te werk gaan, zijn eigenschappen die jou typeren. Vanwege de dynamische werkomgeving en veelzijdigheid in werkzaamheden heb je deze eigenschappen nodig om succesvol te zijn.

Wat we bieden

Een goed salaris als waardering voor jouw inzet vinden we normaal. Daarnaast biedt werken bij Schipper nog veel meer pluspunten:

  • Aantrekkelijk en passend salaris;
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld 29 vrije dagen en een laptop van de zaak;
  • Veel verantwoordelijkheid, zonder je in het diepe te gooien;
  • Je leert veel op de werkvloer en krijgt alle ruimte als je nog verder wilt leren;
  • Met onze interne opleidingstrajecten, met name gericht op je soft skills, word je de beste versie van jezelf;
  • Onze gesprekkencyclus biedt je veel vrijheid: je bepaalt zelf de doelen waaraan je wil werken en wat jouw stip op de horizon is.

De plus van werken bij Schipper:

Laptop van de zaak

Enthousiaste collega's en leuke uitjes

Voldoende doorgroeimogelijkheden

Je kan zijn wie je bent

Aandacht voor vitaliteit

Wat ons onderscheidt

Met 9 kantoren in Zuidwest Nederland hebben we alles in huis wat je bij een grote accountantsorganisatie mag verwachten. Gelijktijdig onderscheiden we ons door onze mentaliteit; we staan dicht bij onze klanten, de lijnen zijn kort en niemand is een nummer. We laten je graag ontdekken dat werken op ons accountantskantoor gewoon leuk is. We gaan informeel met elkaar om en zijn wars van hiërarchie, we helpen elkaar en zijn betrokken. Andere pluspunten van werken bij Schipper:

  • We hebben oog voor vitaliteit. Zo betalen we mee aan je fitness abonnement en organiseren we regelmatig sportclinics.
  • Een baan is geen keurslijf: we zijn flexibel en vinden een goede werk-privé balans belangrijk.
  • Leuk werk gaat over meer dan alleen de inhoud. We zijn collegiaal en ondernemen als collega's veel activiteiten samen. Dat draagt bij aan de onderlinge band met elkaar.
  • Via onze eigen website bieden we je héél veel korting bij grote (web)winkels.

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Schrijf ons!

Heb je vragen over onze sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met via .



Functie:management assistent schipper accountant
Startdatum:03-10-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Schipper Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Management Assistent Audit Schipper Accountants Schipper Groep 03-10-2023

Bekijk ook andere vacatures