Vacature Secretaresse

Secretaresse in Zeeland

Allround secretaresse

"Ons werk als secretaresse is geen dag hetzelfde. De werkzaamheden zijn afwisselend, er is altijd wel iets te regelen en juist daar krijg ik energie van! " (collega secretariaat) "

Je kunt reageren t/m 11-12-2023

Contact opnemen

Waar ga je werken?

Regio Zeeland is een van de 17 regio's van 's Heeren Loo. Onze kernwaarden zijn passie, samen, betrokken en ontwikkeling.

In onze regio wonen en werken meer dan 500 cliënten aan wie we zorg leveren. Dat doen we met meer dan 600 enorm betrokken collega's. Het mooie is dat we voor al onze cliënten en medewerkers mooie nieuwe locaties aan het bouwen zijn. Deze nieuwe woonzorgkernen willen we eind 2025 gereed hebben.

Jouw manier

Als medewerker van 's Heeren Loo help je mee aan een goed leven voor mensen met een beperking. Direct of indirect. We gunnen onze cliënten hetzelfde. Een goed leven waarin zij hun dromen waar kunnen maken. Met dichtbij de juiste zorg en liefdevolle mensen. Maar ook zinvol werk of een fijne dagbesteding en leuke vrije tijd.

Jouw ontwikkeling

Bij 's Heeren Loo is leren en ontwikkelen vanzelfsprekend en leuk. Zo blijft jouw werk boeiend en uitdagend. Jaarlijks kun je cursussen en trainingen volgen. We leren van complexe situaties en doen veel aan innovatie. En natuurlijk leren we van elkaar. En het mooie is: jij gaat zelf over jouw loopbaan, inzet en vakkennis.

Jouw leven

Als je goed in je vel zit, werk je fijner. Samen zorgen we dat jouw werktijden passen bij jouw privéleven. En als je in jouw leven aanloopt tegen zorgvragen, dan houden we daar rekening mee. Wil je dichtbij huis werken? We hebben locaties door heel Nederland. En blijf je graag fit? Ook hier draagt 's Heeren Loo graag aan bij.

Hoe ga je helpen?

Op het regiokantoor in Middelburg zijn de directie, de staf en ondersteuning gevestigd. Wegens uitbreiding kijken wij uit naar een nieuwe collega.

In deze functie werk je allround samen in een team van zes secretaresses en ben je een onmisbare schakel binnen de organisatie. Je werkt allround voor verschillende afdelingen. Denk hierbij aan het ondersteunen van de managers zorg en directie maar ook bijvoorbeeld de afdeling vastgoed & communicatie. Je bent iemand die van variatie houdt en goed kan schakelen tussen verschillende gesprekspartners, onderwerpen en bent sterk in het stellen van prioriteiten.

Wat ga je doen?

  • agendabeheer

  • verzorgen van de (e-mail) correspondentie

  • proactief signaleren en uitvoering geven aan actiepunten en bewaken van deadlines

  • organiseren en voorbereiden van bijeenkomsten, evenementen en overlegvormen

  • verslaglegging, informatieverwerking en optimalisatie van secretariële en administratieve procedures

Samenwerken

Als allround secretaresse werk je nauw samen met je collega secretaresses en de partijen die je ontzorgt. Je moet dus plezier halen uit het samenwerken in teamverband. In deze functie ben je allround aan het werk voor verschillende afdelingen binnen de organisatie en ook de verbindende factor tussen verschillende afdelingen. Contacten leggen gaat je van nature makkelijk af

Dit bieden wij

  • Een brutosalaris conform de CAO Gehandicaptenzorg van minimaal €2338 bruto en maximaal 3294 euro bruto (FWG 35) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding;
  • Een contract voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een contract voor minimaal 24u per week, meer uren is bespreekbaar;
  • Werkdagen zijn flexibel met uitzondering van dinsdag. Dit is een dag waarop veel vergaderingen plaatsvinden;
  • ·We geven je de ruimte om je te ontwikkelen in je vak met training en scholing.

Dit ben jij

Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding tot secretaresse of in een andere passende richting.

  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office (Outlook, Teams, Excel en Word);

  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal;

  • Je bent bekend met de nieuwe digitale ontwikkelingen op het gebied van vergaderen en communiceren;

  • Je voelt goed aan wanneer er snel actie ondernomen moet worden en kan prioriteiten stellen en overzicht bewaren.;;

  • Vanzelfsprekend ben jij representatief, klantvriendelijk en gastvrij;

  • Je bent integer met betrekking tot vertrouwelijke informatie;

  • Je vindt het leuk om mee te bewegen in een veranderende organisatie;

  • Je kunt goed relativeren en hebt een gezonde dosis humor;

Sollicitatieprocedure: De 1e ronde sollicitatiegesprekken zijn speeddates - dit zijn sollicitatiegesprekken van 30 minuten met collega Marijke (managementassistent) en Naomi (recruiter).

We ontvangen daarom graag een motivatiebrief en cv.



Functie:secretaresse
Startdatum:01-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2338 – 2338
Uren per week:24 – 28

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met s Heeren Loo Zorggroep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Secretaresse ’s Heeren Loo Zorggroep 01-12-2023

Bekijk ook andere vacatures