BUSINESS SUPPORT, GOES
Secretaresse
Kom in contact
Aandacht en zorgen voor onze klanten vinden wij heel vanzelfsprekend. Maar wie zorgt er voor ons? Jij misschien! Ben je een servicegerichte secretaresse die ziet wat er nodig is en het vervolgens gewoon doet? Snap jij ook dat je een visitekaartje van de organisatie bent? Dan zoeken wij jou.
Wat ga je doen?
Als secretaresse op ons kantoor in Goes ben jij de spil op het secretariaat. Wij zijn op zoek naar iemand die oog heeft voor wat nodig is, en die ook nog eens flexibiliteit toont. Goes is je vaste standplaats, maar één dag per week zal je werkzaam zijn op onze locatie in Middelharnis.
Je zorgt dat onze bezoekers zich welkom voelen. Dat er op tijd een lunch klaarstaat voor de medewerkers (en voor jezelf). Of dat een jaarrekening netjes wordt verstuurd. Ook kun je inspringen als back-up voor telefonie en verzorg je correspondentie via de workflows. Desgewenst organiseer je bijeenkomsten en regel je attenties voor klanten. Ook voorraadbeheer, agendabeheer en huisvestingszaken kunnen tot de werkzaamheden behoren. Eigenlijk alles waardoor het kantoor als een zonnetje loopt. Daarbij heb je altijd je ogen open en als je denkt dat iets beter kan, dan ga je daarmee aan de slag. Jij zorgt voor ons en wij zorgen op onze beurt voor jou: naast werken in een plezierige en collegiale omgeving helpen we je om elke dag een stukje beter te worden.
Dus, als jij die flexibele en betrokken professional bent, dan ligt hier jouw kans om onze vestiging(en) te laten groeien én zelf verder te ontwikkelen.
Wie ben je?
Dankzij jouw dienstverlenende, maar zakelijke instelling kunnen wij het werk met vertrouwen aan je overlaten. Als het eens druk of hectisch wordt, blijf jij rustig en zorgvuldig. Je schakelt makkelijk tussen verschillende taken en communiceert duidelijk.
Wat neem je mee?
Een MBO-4 diploma van een secretariële opleiding en veel kennis van Microsoft Office. Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week. Wat betreft jouw werkdagen is het een vereiste dat je de vrijdag op kantoor aanwezig bent.
Servicegericht, discreet, zakelijk, accuraat, flexibel en communicatief zijn vaardigheden die jou typeren.
Waar kun je op rekenen?
Bij Visser & Visser zetten we er samen de schouders onder en daardoor heerst er een hechte en productieve sfeer. We gaan voor het beste resultaat en we weten dat we jou niet kunnen missen. Verder bieden we je tegemoetkomingen in verschillende kosten en een aantrekkelijke (bak)fietsleaseregeling.
Visser & Visser: Altijd vooruit vanuit goed werkgeverschap
Met ruim 500 medewerkers en 16 vestigingen in Nederland bieden wij het volledige spectrum aan financiële en strategische dienstverlening voor kleine en grote ondernemers. Als een top 25 advieskantoor streven wij ernaar om niet alleen dicht bij onze klanten te staan, we bouwen samen aan een platform voor ondernemerschap dat elke ondernemer vooruit helpt. Visser & Visser doet er alles aan om ondernemers en ondernemingen te ondersteunen, te begeleiden en uit te dagen in het maken van keuzes. Met cijfers als bron van inzicht, aangevuld met programma's voor persoonlijk leiderschap, teams en organisatiestrategie. Alles om ondernemers en hun ondernemingen vooruit te brengen.
Met dezelfde aandacht kijken we naar onze medewerkers. Ons succes begint bij jouw talent. Daarom investeren we in de groei en ontwikkeling van onze medewerkers, zodat jij vooruit kunt!
Dat onze collega's dit echt zo ervaren, is dit jaar weer gebleken uit het door Effectory gehouden Medewerkersbetrokkenheidsonderzoek. 'Goede ontwikkelingsmogelijkheden' werd als belangrijkste gewaardeerd, gevolgd door een 'goede en fijne werkomgeving'. Dat is nog niet alles, want voor de vierde keer in vijf jaar tijd werden we uitgeroepen tot beste werkgever in de categorie financiële dienstverlening en mogen we ook dit jaar het keurmerk World-class Workplace dragen. Dit label wordt door Effectory toegekend aan organisaties die hoog worden gewaardeerd op het gebied van medewerkersbevlogenheid en goed werkgeverschap.
Zelf ervaren wat dit inhoudt in de praktijk van alledag? Kom bij ons werken!
Vragen? Mail, app of bel met
Officemanager
Functie: | secretaresse |
Startdatum: | 24-4-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 1880 – 3295 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Visser & Visser via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goeskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Goes via Goeskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goeskrant.nl.
© Goeskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.