Vacature Servicedesk Medewerker

Servicedesk Medewerker in Zeeland

Wij zijn (per direct) op zoek naar enthousiaste servicedesk medewerker ter versterking van ons team.
In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten wanneer zij ondersteuning of advies nodig hebben op ICT-gebied.

Als servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het registreren, analyseren en oplossen van binnenkomende vragen en incidenten. Je beheert onze servicedesk mailbox, beantwoordt telefoontjes en maakt gebruik van remote tools om klanten op afstand te helpen. Daarnaast zul je ook regelmatig klanten bezoeken voor ondersteuning op locatie of om je collega's te ondersteunen bij projecten en/of migraties. Het kan ook voorkomen dat je (uiteraard in goed overleg) op projectbasis bij een van onze klanten werkt.

Jij gaat aan de slag in de regio Zeeland - West-Brabant en bent het aanspreekpunt voor onze klanten. Het is belangrijk dat onze klanten zich comfortabel voelen om vragen, wijzigingen en storingen bij je neer te leggen en advies aan je te vragen. Wij zoeken een collega die ons team komt versterken en oplossingsgericht is ingesteld, maar ook het grote plaatje in het oog houdt.

Spreekt het jou aan om in een organisatie te werken waar de lijnen kort zijn, je veel variatie en uitdaging hebt en daarbij genoeg opleidings -en doorgroeimogelijkheden?

Dan zoeken wij jou!

Jouw taken als Servicedesk medewerker:

  • Aannemen van binnenkomende vragen en incidenten van klanten en deze registreren in ons ticketsysteem
  • Analyseren van de melding en deze indien mogelijk direct oplossen
  • Indien nodig, zet je de melding door naar je collega en monitor je de voortgang
  • Proactief opvolgen van meldingen om de klant op de hoogte te houden van de voortgang
  • Signaleren van terugkerende problemen en hiervoor een structurele oplossing bedenken

Wij zoeken iemand met:

  • Een afgeronde MBO ICT opleiding niveau 3 of hoger
  • 2 jaar relevante werkervaring, niet verplicht wel een pré
  • Een proactieve houding en goede communicatieve skills
  • Die goed kan plannen, organiseren en weet prioriteiten te stellen
  • Een rijbewijs B

Wij bieden:

  • Een passend salaris op basis van jouw kennis en ervaring aangevuld met 8% vakantiegeld en interessante bonussen
  • Laptop en telefoon(vergoeding)
  • Alle mogelijkheden voor studie, certificaten behalen en persoonlijke ontwikkeling
  • Diverse mogelijkheden om jouw salaris snel te laten groeien, bv. bij het behalen van een certificaat
  • Pensioenregeling
  • Fijne collega's en een prettige werksfeer
  • De mogelijkheden om zo snel mogelijk door te groeien naar systeembeheerder

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Reageer dan direct!

UnitIT Solutions BV

Joulehof 5-7

4622 RG Bergen op Zoom

KVK-nummer: 22039479

BTW-nummer: NL811423918B01



Functie:servicedesk medewerker
Startdatum:08-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unitit Solutions via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures goes
  2. Servicedesk Medewerker Unitit Solutions 08-04-2024

Bekijk ook andere vacatures