Vacature Specialist Ontwikkeling en Projecten

Specialist Ontwikkeling en Projecten in Goes

Specialist Ontwikkeling en Projecten - projectsubsidies

Goes

Mede dankzij jouw inspanningen maken onze klanten optimaal gebruik van subsidies en kostenbesparingen op het gebied van HR. Samen met het team Business Development heeft OAZ een succesvolle projectontwikkeling voor de projectsubsidie Mdieu doorgemaakt daarom zijn we voor team Ontwikkeling & Projecten (O&P) zijn we op zoek naar een Specialist O&P projectsubsidies.

Jouw impact op HR

Met impact bedoelen we ook echt dat je het verschil gaat maken voor organisaties. We kennen in Nederland veel (financiële) regelingen om werkgevers te ondersteunen. Binnen het team zijn wij gezamenlijk verantwoordelijk voor een optimale uitvoering van onze dienstverlening op het gebied van o.a. Compensatie Transitievergoeding, MDIEU, Kwaliteitsimpuls personeel ziekenhuiszorg en Beschikbaarheid Bijdrage.

Als Specialist O&P - projectsubsidie heb je een centrale rol in het team waarbij je er zorg voor draagt dat alle dossiers goed in beeld zijn, administratief verwerkt worden teneinde de aanvraag in te kunnen dienen. Hiervoor ben je in staat een projectadministratie op te zetten voor projectsubsidies en deze uit te voeren. Je voelt je verantwoordelijk voor jouw klanten waarmee je een hechte relatie opbouwt zodat je in staat bent de behoefte van klanten te vertalen in duidelijke afspraken van dienstverlening. Samen met de consultant motiveer en inspireer je klanten en collega's over verschillende projectsubsidies en ben je in staat om duidelijke toelichtingen te geven. Je kent de regelingen van A tot Z waardoor je gevraagd en ongevraagd ideeën geeft over doorontwikkeling aan de consultant en je leidinggevenden. Eenmaal lekker aan de gang met de projectadministratie beoordeel en toets je de inhoudelijke verslaglegging en de financiële administratie of deze voldoet aan de voorwaarden van de subsidieregeling en de aanvraag. Je bent verantwoordelijk voor de projectadministratie en wordt niet zenuwachtig van een controle door een account en/of ministerie omdat je weet dat het goed zit omdat je samen met de consultant alle data hebt geanalyseerd en conform hebt verwerkt. Al deze activiteiten weet je in een efficiënte planning te ordenen waarbij je veel vrijheid en eigen regie krijgt voor eigen agenda beheer.

Een afwisselende baan dus met veel verantwoordelijkheden en vrijheid binnen een hecht en enthousiast team.

Neem contact op met
onze HR adviseur

Sanne Gorsse

HR Adviseur

Zij helpt je graag verder!

Waarom jij bij OAZ wilt werken

Een gezonde werk-privébalans

De ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken

Allerlei mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen

Een flinke dosis gezelligheid met je collega's

Onze waardering naar jou

We zijn blij met jouw inzet voor onze klanten en doen daar graag iets voor terug. Wat denk je van een flinke dosis gezelligheid met je collega's? Of van de vrijheid in je functie, waarbij je flexibel kunt werken qua tijden en werkplek? Ook mag je rekenen op:
- Allerlei mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
- Een winstdelingsregeling;
- Een zakelijke smartphone en laptop;
- 26 verlofdagen en de optie om er meer bij te kopen;
- Een zeer gunstige pensioenregeling waarbij wij vanuit OAZ 70% betalen;
- Korting via onze collectieve zorgverzekering.

We zijn jong (gemiddeld 35 jaar) en houden van vrijdagmiddagborrels, organisatiebijeenkomsten met afsluitende etentjes en ons kerstfeest, waar menig collega jaarlijks naar uitkijkt. Maar ook de initiatieven van de collega's zelf: sportieve activiteiten, het organiseren van een gezamenlijke lunch of een avondje de stad in. We bieden je een goedgevulde keuken, waardoor je dagelijks kan genieten van (gezonde) tussendoortjes en een lekkere kop koffie. Klinkt goed, toch?

Je bent een goede planner. Je vindt het leuk om 'het wiel uit te vinden en verwacht geen gespreid bedje in je werkzaamheden'.

Hbo-werk-en-denkniveau en minimaal 2 jaar werkervaring, het liefst in de financiële dienstverlening of HR. Ervaring met aanvragen, uitvoeren en verantwoorden van projectsubsidies is een pré

Interesse in het analyseren van data en verbanden kunnen leggen (inzichten krijgen) tussen verschillende informatie

Accuraat, secuur en zelfstandig werken

Goede motiverende inspirerende communicatie vaardigheden

Je behoudt kalmte en hebt het vermogen om je aan te passen aan de veranderende omstandigheden en deadlines

Hoe verwelkomen we jou bij OAZ?

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure. Wij vragen de VOG bij indiensttreding voor je aan in de digitale omgeving van de overheid.

Ben je klaar om het verschil te maken?

Doen jullie aan hybride werken?

Jazeker! Met een flexibele werkvorm streeft OAZ naar een ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken. Zo hopen we op een minimaal aantal verloren uren in de auto, efficiënt vergaderen en een grote mate van eigen invulling van uren.

Deze werkvorm is ingericht op groots wederzijds vertrouwen. We gaan voor de beste balans tussen werk en privé.

Wat wordt er voor mij geregeld als ik bij OAZ start?

We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden. Wij zorgen daarom voor de faciliteiten die nodig zijn om via onze flexibele werkwijze te kunnen werken. Heb jij hier iets voor nodig? Dan bespreken we graag samen met jou de mogelijkheden.

Je wordt voorgelicht en voorzien van de juiste informatie over de eisen waaraan een goede werkplek dient te voldoen. We streven daarbij naar standaardisatie van werkplekken, ongeacht de locatie waar je werkt (op kantoor, thuis of bij de klant). Om dit te realiseren stellen we ten minste het volgende aan je beschikbaar: laptop en mobiele telefoon. Overige voorzieningen stellen we situatieafhankelijk beschikbaar of vergoeden we (gedeeltelijk) middels declaratie.

Om thuis te kunnen werken maak je ook gebruik van eigen faciliteiten. Je ontvangt hiervoor een thuiswerkvergoeding voor iedere dag die je thuis werkt.

Spreekt onze manier van werken je aan? Dan past een baan bij OAZ misschien wel perfect in jouw toekomst!

Heb je vragen over onze manier van werken en wil je weten hoe dit voor jou in de praktijk werkt? Stel gerust je vragen aan ons HR team, zij helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp (rechtsonder deze pagina), bel of mail naar .

Bij OAZ vind je de baan die bij jou past.

Functie:specialist ontwikkeling & project
Startdatum:15-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met OAZ via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Specialist Ontwikkeling en Projecten OAZ 15-11-2023

Bekijk ook andere vacatures