Ben jij een ondernemend iemand die beschikt over een enthousiaste en flexibele werkhouding met top organisatorische kwaliteiten? Dan zoeken wij jou:
Administratief secretarieel medewerker
secretariaat bestuur & management
20 uur - 32 uur
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor soepel lopende processen van de directie, het management en het bestuur (organiseren, plannen, voorbereiden vergaderingen, notuleren, attenderen op bijzondere aandachtspunten). Je bent de spin in het web, bewaakt processen en weet verbanden te leggen. Je biedt secretariële en organisatorische ondersteuning aan de Publieke Gezondheid (DPG), het management, het bestuur en de collega's van ondersteuning bestuur en directie. Voor hen en de externe contacten ben je het eerste aanspreekpunt. Je bewaakt deadlines en zorgt dat het managementteam tijdig beschikt over benodigde stukken en informatie. Verder controleer je teksten op correcte spelling, onduidelijkheden, inhoud en grammaticale formulering. Je beheert en bewaakt de agenda en mailbox van de DPG en het managementteam. Daarnaast plan je vergaderingen en zorg je op verzoek voor correspondentie aan bestuurders. Naast je secretariële werkzaamheden heb je een inhoudelijk meedenkende en adviserende rol. Je stelt prioriteiten en doet verbetervoorstellen.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken iemand die beschikt over een afgeronde relevante MBO+/HBO-opleiding met HBO werk- en denkniveau. Je hebt ruime relevante werkervaring. Jouw verantwoordelijkheidsgevoel zorgt ervoor dat zaken op accuraat zijn geregeld. Je ontzorgt en zorgt dat anderen hun werk goed kunnen doen. Daarnaast ben je stressbestendig, kan snel schakelen, ziet kansen en is gevraagd en ongevraagd proactief. Je bent communicatief sterk, daadkrachtig en gericht op samenwerking.
Belangrijk is dat je goed het overzicht kan houden en hoofd- en bijzaken kunt onderscheiden.
Goede beheersing van Office programma's is een vereiste.
Met dit team ga je samenwerken
Je komt te werken in het team secretariaat met ervaren collega's die elkaar ondersteunen en uitdagen. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het zorgvuldig organiseren van het directiesecretariaat.
Wat bieden wij?
Wij bieden een leuke en afwisselende baan in een organisatie met een informele sfeer en een prettig werkklimaat. GGD Zeeland kenmerkt zich door een informele sfeer en een prettig werkklimaat.
En verder…
GGD Zeeland kent geen vergoeding voor woon- werkverkeer. Wel is er de mogelijkheid gebruik te maken van de uitruilregeling vergoeding woon- werkverkeer via het IKB.
Aanstelling vindt plaats onder voorbehoud van het aanleveren van een VOG.
Heb je inhoudelijke vragen neem dan tijdens kantooruren contact op met het secretariaat van bestuur & management via . Heb je algemene vragen of vragen over de procedure? Neem dan contact op met afdeling HRM via telefoonnummer of .
Functie: | administratief secretarieel medewerker |
Startdatum: | 15-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3784 – 3784 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met GGD Zeeland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goeskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Goes via Goeskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goeskrant.nl.
© Goeskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.