HR Medewerker
Goes
32 - 40 uren
2.300,- - 2.700,-
Goes
32 - 40 uren
2.300,- - 2.700,-
Mede dankzij jou maken onze klanten optimaal gebruik van financiële regelingen op het gebied van HR. Je draagt eraan bij dat organisaties voldoende nieuwe medewerkers kunnen aantrekken en huidige medewerkers behouden/extra kunnen investeren in nieuwe en huidige medewerkers.
Jouw impact op HR
En met impact bedoelen we ook echt dat je het verschil gaat maken. Mede dankzij jou weten je collega's van OAZ het optimale resultaat te behalen voor onze klanten. Als HR medewerker ben je allereerst betrokken bij facilitaire en organisatorische taken. Maar dat is slechts het begin! Naarmate je groeit in je rol, zal je jezelf ontwikkelen tot échte HR specialist. Je speelt een cruciale rol in verschillende HR-processen, waaronder in-, door- en uitstroomprocedures, het opstellen van contracten en het ondersteunen bij wervings-, selectie- en verzuimprocessen.
Als HR medewerker houd jij je je in je eerste vijf maanden voornamelijk bezig met facilitaire zaken. Vanuit je vaste standplaats Goes regel en faciliteer je alles voor onze beide vestigingen. Hiervoor verricht je, voor alle disciplines binnen team Bedrijfsvoering, een breed scala aan organisatorische, administratieve en facilitaire werkzaamheden.
Tijdens deze vijf maanden maak je ook kennis met HR werkzaamheden, ter ondersteuning van het HR-team. We verwachten dat na een aantal weken gemiddeld 8 tot 16 uur, afhankelijk hoeveel uur je bij OAZ komt werken, aan de slag gaat met HR werkzaamheden. Vervolgens zal je verder doorgroeien naar de rol van HR Medewerker. Deze functie biedt een breed scala aan verantwoordelijkheden, waarbij je nauw samenwerkt met je team om de HR-afdeling bij OAZ naar een hoger niveau te tillen. Ons HR-team bestaat uit een HR Manager, een HR Adviseur en een Recruiter. Als HR Medewerker draag je bij aan het professionaliseren van onze HR-processen en speel je een cruciale rol in het succes van ons team.
Neem contact op met
onze HR adviseur
Gorsse
HR Adviseur
Voor vragen over de vacatures kun je ook terecht bij . Zij helpt je graag verder!
Waarom jij bij OAZ wilt werken
een gezonde werk-privébalans
de ideale combinatie van kantoor- en thuiswerken
allerlei mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
een flinke dosis gezelligheid met je collega's
Onze waardering naar jou
We zijn blij met jouw inzet voor OAZ en onze klanten en doen daar graag iets voor terug. Wat denk je van een flinke dosis gezelligheid met je collega's? Of van de vrijheid in je functie, waarbij je flexibel kunt werken qua tijden en werkplek? Ook mag je rekenen op een functie binnen een ambitieus team en organisatie waar je jezelf kunt ontwikkelen. Wij investeren in onze medewerkers en klanten. Dat zie je terug in goede arbeidsvoorwaarden, sfeer en autonomie.
We zijn jong (gemiddeld 35 jaar) en houden van vrijdagmiddagborrels, organisatiebijeenkomsten met afsluitende etentjes en ons kerstfeest, waar menig collega jaarlijks naar uitkijkt. Maar ook de initiatieven van de collega's zelf: sportieve activiteiten, het organiseren van een gezamenlijke lunch of een avondje de stad in. We bieden je een goedgevulde keuken, waardoor je dagelijks kan genieten van (gezonde) tussendoortjes en een lekkere kop koffie. Klinkt goed, toch?
Jouw energie en expertise
hbo werk- en denkniveau en ten minste een opleiding afgerond op minimaal mbo niveau
starter op de arbeidsmarkt of werkervaring in een administratieve functie
enthousiast, nauwkeurig, integer en dienstverlenend
een flinke dosis daadkracht en laat je niet snel uit het veld slaan
communicatief sterk, organisatievermogen en kan prioriteiten stellen.
Hoe verwelkomen we jou bij OAZ?
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure. Wij vragen de VOG bij indiensttreding voor je aan in de digitale omgeving van de overheid.
Ben je klaar om het verschil te maken?
Jij stelt je voor
Je stuurt ons je motivatie en CV.
We gaan voor de beste balans tussen werk en privé.
Wat wordt er voor mij geregeld als ik bij OAZ start?
We nemen onze verantwoordelijkheid voor jouw werkomstandigheden.
Dan past een baan bij OAZ misschien wel perfect in jouw toekomst!
Heb je vragen over onze manier van werken en wil je weten hoe dit voor jou in de praktijk werkt? Stel gerust je vragen aan ons HR team, zij helpen je graag verder. Neem contact op via Whatsapp (rechtsonder deze pagina), bel of mail naar .
Bij OAZ vind je de baan die bij jou past.Functie: | hr medewerker |
Startdatum: | 23-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 8 – 16 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met OAZ via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goeskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Goes via Goeskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goeskrant.nl.
© Goeskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.