Vacature Administratief medewerker makelaardij

Administratief medewerker makelaardij in Goes

Ben jij op zoek naar een parttime administratieve functie in Goes? Werk jij graag nauwkeurig en ben je leergierig? En lijkt een administratieve baan in de makelaardij jou wel wat? Lees dan snel verder!

Wat bieden wij jou
  • Bruto uurloon tussen de € 14,- en € 18
  • Uitzicht op direct dienstverband bij dit bedrijf
  • Een parttime functie van 8 - 16 uur per week
  • Kantoor gevestigd in hartje Goes!
  • Bij een succesvolle makelaardij in Goes
  • Dynamisch takenpakket
Wie ben jij

De makelaardij is op zoek naar enthousiaste administratief medewerker met een passie voor cijfers en nauwkeurigheid. Bij voorkeur heb je relevante werkervaring in deze branche en ben je flexibel ingesteld. Verder:

  • Je bent in het bezit van een afgeronde MBO diploma
  • Je wil graag 8 - 16 uur werken, mogelijk kan dit in de toekomst uitgebreid worden naar 25 uur in de week
  • Je hebt een klantvriendelijke instelling en je werkt nauwkeurig
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met het boekhoudprogramma Exact
Wat ga je doen

In deze rol als administratief medewerker ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakket. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten en inboeken van verzekeringen, het versturen van brieven naar klanten en het verwerken van facturen, inclusief incasso's in de Rabobank. Je kijkt bankboekingen na, vult ze aan waar nodig en beheert openstaande posten, waarbij je ook aanmaningen verstuurt.

Maar dat is nog niet alles! Je ondersteunt de assurantieadviseur en kunt later betrokken worden bij het werk van een makelaar. Het uitzetten van betalingen en het beheren van financiële aspecten in Exact behoren ook tot jouw verantwoordelijkheden. Kennis van verzekeringen en hypotheken is een pré, evenals ervaring in de bancaire sector of makelaardij.

Waar ga je werken

Deze makelaardij is gevestigd in het bruisende Goes. Ze bieden al ruim 40 jaar expertise op het gebied van woningmarkt en vastgoed. Als onderdeel van het enthousiaste team krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen. Flexibele werktijden zijn bespreekbaar, met de mogelijkheid om op woensdag achter de balie te schitteren.

Sollicitatie

Enthousiast geworden over deze baan als administratief medewerker? Reageer dan online! Heb je nog vragen vooraf? Neem dan contact met ons op. Bel naar 0113-223220 of mail naar demi.branderhorst@tempo-team.nl of christine.hollaers@tempo-team.nl.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker makelaardij, Administratief medewerker
Startdatum:15-11-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:16 – 16

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via demi.branderhorst@tempo-team.nl of 0113-223220. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Administratief medewerker makelaardij Tempo-Team 15-11-2023

Bekijk ook andere vacatures