medewerker planning
Doel van de functie - Het op efficiënte wijze aannemen en plannen van werkzaamheden. - Fungeert als 'brug' tussen de afdelingen service, logistiek & support, verkoop en projectbureau. - Het administratief ondersteunen van de serviceafdeling.
Plaats in de organisatie:
Valt onder hiërarchische leiding van de Directie en legt werkinhoudelijk ook verantwoording aan deze af.
Taken/verantwoordelijkheden: - Maakt de planning voor de service- en plaatsingsmonteurs, zorgt dat de juiste persoon op het juiste moment op de plek aanwezig is met de juiste order. - Past, indien nodig, de planning aan en communiceert dit, indien nodig, naar de klant. - Verzorgt de administratieve ondersteuning voor de monteurs. - Maakt service orders en offertes. - Noteert storingen en vraagt goed door. - Controleert werkbonnen op projectnummer, naam en gewerkte uren monteurs. - Onderhoudt contacten met klanten en leveranciers. - Geeft klachten door aan de directie. - Houdt het administratieve systeem en het relatiebeheersysteem up-to-date. - Levert een actieve bijdrage in het (werk) overleg.
Gedragscompetenties:
Samenwerken: - Denkt en werkt met anderen mee als daar aanleiding voor is, ook als het niet direct het eigen belang betreft. - Draagt bij aan een teamprestatie, houdt rekening met eigen doelen en die van anderen. Staat open voor opmerkingen en feedback en stelt eigen werk zo nodig bij. - Wisselt met collega's informatie en ideeën uit. - Levert een bijdrage aan overlegsituaties; geeft informatie, stelt vragen en denkt mee met anderen.
Resultaat- en kwaliteitsgerichtheid: - Werkt doelgericht aan het tijdig en volgens afgesproken criteria behalen van afgesproken resultaten. - Houdt zich aan de vastgestelde kwaliteitseisen, checkt daarop regelmatig en herstelt fouten. - Reageert direct corrigerend als de kwaliteit onder de maat is.
Klantgerichtheid: - Stelt zich dienstverlenend en servicegericht op. - Zoekt actief naar mogelijke wensen en behoeften van klanten; vraagt door. - Levert meer of sneller dan de klant verwacht. - Neemt initiatief zich te informeren en herkent (on)uitgesproken wensen en klachten. - Behandelt collega's ook als klant. - Reageert direct op een klant, zonder zich defensief op te stellen.
Kostenbewustzijn: - Streeft een optimale benutting van geld, tijd en andere middelen na. Heeft aandacht voor het beperken van de kosten. - Denkt na over financiële consequenties bij inzet van mensen en middelen.
Nauwkeurigheid: - Werkt ordelijk en systematisch. - Controleert eigen werkzaamheden. - Zorgt voor een goede vastlegging en terugkoppeling van de werkzaamheden.
Goede communicatieve vaardigheden: - Ideeën en meningen aan anderen duidelijk maken, gebruik makend van duidelijke taal en non-verbale communicatie. - Taal en terminologie aanpassen aan de anderen. - Formuleert helder en duidelijk. - Toetst of de ander de boodschap heeft begrepen.
Flexibel: - Past zich makkelijk aan andere situaties en omstandigheden aan. - Verandert onder (tijds)druk op praktische wijze van aanpak. - Stelt zich flexibel op met betrekking tot uit te voeren werkzaamheden. - Indien nodig werkt hij/zij langer door om het werk klaar te krijgen. - Kan zich los maken van een onderdeel om de grote lijnen en het totale proces te overzien.
Stressbestendig: - Blijft effectief functioneren onder tijdsdruk. - Behoudt het overzicht in complexe situaties. - Herstelt snel na een tegenslag of teleurstelling. - Blijft gestructureerd werken wanneer door meerdere personen een beroep op hem/haar wordt gedaan.
Functie eisen: - Mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een administratieve, secretariële of logistieke richting. - Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. - Cijfermatig inzicht. - Goede kennis en ervaring met automatiseringssystemen (tenminste word en Excel).
Ben jij diegene waarnaar wij op zoek zijn?
Mail dan jouw sollicitatiebrief en CV naar t.a.v. de heer W. Kreté.
Voor vragen mag je bellen of mailen naar . Tel: , of per mail:
Moeleker is bijna 50 jaar geleden
begonnen als een eenmanszaak in
service en onderhoud van keukenapparatuur.
Contact
Neem gerust contact met ons op
voor advies, om een afspraak te maken
Telefoon:
Email:
Adres: Scottweg 10, 4462GS, Goes
© 2023 Moeleker , Alle rechten voorbehouden
Functie: | medewerker planning |
Startdatum: | 3-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Moeleker Service Team via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goeskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Goes via Goeskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goeskrant.nl.
© Goeskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.