Vacature Medewerker Servicedesk

Medewerker Servicedesk in Goes

Algemeen contact

Bel Ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur. Stuur een bericht

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Ik wil contact opnemen
  • Ik zoek een accountant
  • Ik wil een controle van de jaarrekening
  • Ik zoek een belastingadviseur
  • Ik wil advies over pensioen
  • Ik wil mijn personeelszaken regelen
  • Ik zoek een corporate finance adviseur

  • Young professional Professional
  • 32-40 uur

Ben jij klantvriendelijk, kun je goed luisteren en krijg je energie van het helpen van jouw collega's met uiteenlopende vragen? Dan zoeken wij jou! Ter ondersteuning van onze vestigingen in Zuid-West Nederland en ter uitbreiding van onze afdeling ICT zijn wij op zoek naar een enthousiaste, servicegerichte en ambitieuze Medewerker Servicedesk.

Wat je gaat doen

"Collega Jan van Accountancy belt dat hij zijn wachtwoord niet meer weet om in te loggen. Binnen korte tijd weet jij hem te helpen met een nieuw wachtwoord zodat hij weer moeiteloos aan het werk kan. Tien minuten later belt Annabelle van HR: zij krijgt Microsoft Teams niet meer aan de praat en heeft zo een meeting, dus er is haast. Jij houdt je hoofd koel en weet precies hoe je haar kunt helpen. De dag vliegt voorbij en jij gaat naar huis met een tevreden en voldaan gevoel omdat jij naast het oplossen van problemen, jouw collega's hebt ondersteund tijdens hun werk.

"

Als Medewerker Servicedesk ben je intern het eerste aanspreekpunt van onze afdeling ICT. Je beantwoordt met een grote servicebereidheid de inkomende telefoontjes. Door jouw affiniteit met ICT en nieuwsgierigheid naar werkprocessen ben je in staat om gebruikers snel weer op de juiste weg te helpen. De vragen lopen uiteen van het gebruik van laptops of telefoon tot het niet kunnen gebruiken van een applicatie. Vragen registreer je in het helpdesksysteem en los je op of speel je door aan collega's op de ICT afdeling.

Daarnaast schrijf je richtlijnen met betrekking tot het functioneren van de diverse systemen, zodat onze collega's en gebruikers optimaal geïnformeerd zijn over het gebruik. Je denkt mee in verbeteringen en kwaliteit en hebt de interesse je verder te ontwikkelen in het vak.

Wie ben jij?

Enthousiast, behulpzaam, leergierig en stressbestendig zijn woorden die jou goed omschrijven. Daarnaast ben je servicegericht, communicatief vaardig en ben je in staat vanuit de gebruiker - jouw collega's - te denken. Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding (niveau 4) en snapt hoe belangrijk ICT is voor jouw collega's om hun werk goed uit te kunnen voeren. Je vind het leuk om in contact te staan met collega's en hierdoor samen tot een goede oplossing te komen. Kortom, een veelzijdige functie waarin je werkt in een leerzame, professionele omgeving die altijd in ontwikkeling is.

Wat we bieden

Een goed salaris als waardering voor jouw inzet vinden we normaal. Daarnaast biedt werken bij nog veel meer pluspunten:

  • 29 vrije dagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een laptop en mobiele telefoon;
  • Veel verantwoordelijkheid, zonder je in het diepe te gooien;
  • Je leert veel op de werkvloer en krijgt alle ruimte als je nog verder wilt leren;
  • Met onze interne opleidingstrajecten, met name gericht op je soft skills, word je de beste versie van jezelf;
  • Onze gesprekkencyclus biedt je veel vrijheid: je bepaalt zelf de doelen waaraan je wil werken en wat jouw stip op de horizon is.

De plus van werken bij :

Focus op persoonlijke ontwikkeling

Je kan zijn wie je bent

Voldoende doorgroeimogelijkheden

Goede werk-privé balans

Enthousiaste collega's en leuke uitjes

Wat ons onderscheidt

Met negen kantoren in Zuidwest-Nederland hebben we alles in huis wat je bij een grote accountantsorganisatie mag verwachten. Gelijktijdig onderscheiden we ons door onze mentaliteit; we staan dicht bij onze klanten, de lijnen zijn kort en niemand is een nummer. We laten je graag ontdekken dat werken op ons accountantskantoor gewoon leuk is. We gaan informeel met elkaar om en zijn wars van hiërarchie, we helpen elkaar en zijn betrokken.

Andere pluspunten van werken bij :

  • We hebben oog voor vitaliteit. Zo betalen we mee aan je fitness abonnement en organiseren we regelmatig sportclinics;
  • Een baan is geen keurslijf: we zijn flexibel en vinden een goede werk-privébalans belangrijk;
  • Leuk werk gaat over meer dan alleen de inhoud. We zijn collegiaal en ondernemen als collega's veel activiteiten samen. Dat draagt bij aan de onderlinge band met elkaar;
  • Via onze eigen website bieden we je héél veel korting bij grote (web)winkels.

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Schrijf ons!

Heb je inhoudelijke vragen over de functie of de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Patrick de Jong, Manager ICT via telefoonnummer of Annabelle Stadhouders, Corporate Recruiter via .

  • Hoe zou je de cultuur binnen omschrijven?

    De belangrijkste steekwoorden daarbij zijn informeel, laagdrempelig, iedereen gelijk en alle deuren open. We gaan op een prettige, ongedwongen manier met elkaar om. Zo kleden we ons ook. Hebben we afspraken buiten de deur, dan houden we natuurlijk wel rekening met de daar geldende normen.

  • Hoe zijn de doorgroeimogelijkheden?

    De doorgroeimogelijkheden zijn zondermeer goed. Juist doordat we verschillende kantoren, uiteenlopende klanten en tal van specialismen in huis hebben, kun je doorgroeien naar de functie die jou het beste ligt. Een mooi voorbeeld zijn de zes partners, die onlangs zijn toegetreden tot de organisatie. Vijf van hen zijn intern opgeleid en doorgegroeid.

  • Welke secundaire arbeidsvoorwaarden heeft ?

    We bieden je een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden. Onderscheidend daarbij is onze sterke focus op een goede werk-privé balans en het belang dat we hechten aan vitaliteit.

  • Waar vind ik Accountants?

    Accountants heeft negen kantoren in Zuidwest-Nederland. Je vindt onze kantoren in Goes, Breda, Barendrecht, Roosendaal, Middelharnis, Tholen, Zierikzee, Vlissingen en Terneuzen. Vanuit onze sterke regionale binding en hoge betrokkenheid staan we naast ondernemers voor professionele dienstverlening en persoonlijk advies.

Solliciteren bij is heel eenvoudig. Heb je voordat je solliciteert nog vragen? Neem dan contact met ons op. We beantwoorden je vragen graag.

Kennismaking

Voordat het gesprek plaatsvindt, wordt er een persoonlijk account voor je aangemaakt in onze kandidatenportal . In de kandidatenportal vind je de details rond het kennismakingsgesprek terug. Ook informatie over alle vervolgstappen is in de portal terug te vinden. Tijdens het kennismakingsgesprek ontmoet je twee collega's uit de lijn. Dit kunnen leidinggevenden zijn, maar ook een medewerker of een directeur. We leren je graag beter kennen en vertellen je ook meteen meer over . Je kunt alles vragen. We geven je overal een eerlijk antwoord op. Zo zijn we.

Welkom aan boord bij !

Anita Vermunt - in't Veld, HR-adviseur



Functie:servicedesk medewerker
Startdatum:28-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Schipper Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Medewerker Servicedesk Schipper Groep 28-11-2023

Bekijk ook andere vacatures