Vacature Office Assistent Schipper Accountants

Office Assistent Schipper Accountants in Goes

Algemeen contact

Bel Ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur. Stuur een bericht

Hoe kunnen wij u helpen?

  • Ik wil contact opnemen
  • Ik zoek een accountant
  • Ik wil een controle van de jaarrekening
  • Ik zoek een belastingadviseur
  • Ik wil advies over pensioen
  • Ik wil mijn personeelszaken regelen
  • Ik zoek een corporate finance adviseur

Office Assistent

  • West-Brabant
  • Young professional Professional
  • 24-40 uur

Ben jij als Office Assistent op zoek naar een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid bij een vooruitstrevende organisatie? Wie weet zijn wij een match voor elkaar!

Als Office assistent ben je van alle markten thuis. Allereerst ben je hét visitekaartje van ons kantoor. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en helpt collega's met uiteenlopende werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor alle secretariële, facilitaire en organisatorische werkzaamheden op het kantoor in Roosendaal. Je takenpakket is om die reden enorm divers. Daarnaast krijg je er energie van om collega's daar waar nodig te ondersteunen. Je houdt je ook o.a. bezig met administratief werk voor onze MKB klanten en het verwerken van hun financiële gegevens.

Kortom, een veelzijdige functie waarin je werkt in een leerzame organisatie met veel (young) professionals.

Voorbeelden van werkzaamheden zijn o.a.:

  • Het aannemen van de telefoon;
  • Aanspreekpunt voor onze klanten op kantoor;
  • Oppakken van uiteenlopende facilitaire taken;
  • Het organiseren van personeelsuitjes & events voor klanten;
  • Het verwerken van in- en verkoop facturen en bankmutaties;
  • Het controleren van voorlopige- en definitieve aanslagen.

Wie ben jij?

Jij bent onze nieuwe collega die initiatief neemt, snel schakelt, verwachtingen overtreft en communicatief vaardig is. Je bent gastvrij en hebt affiniteit met cijfers. Vanwege de veelzijdigheid in werkzaamheden heb je deze eigenschappen nodig om succesvol te zijn. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vindt het leuk om te zorgen voor een 9+ ervaring. Kortom: je bent een echte multitasker die houdt van gevarieerd werk en flexibel inzetbaar is.

Voor deze functie zijn we op zoek naar een collega die minimaal 24 uur maar bij voorkeur 32 uur per week beschikbaar is.

Wat we bieden

Een goed salaris als waardering voor jouw inzet vinden we normaal. Daarnaast biedt werken bij nog veel meer pluspunten:

  • Goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals 29 vrije dagen en een laptop van de zaak.
  • Een aantrekkelijk salaris dat afhankelijk van jouw kennis en ervaring op kan lopen tot maximaal €3.000,- o.b.v. een fulltime dienstverband (40 uur).
  • Veel verantwoordelijkheid, zonder je in het diepe te gooien.
  • Je leert veel op de werkvloer en krijgt alle ruimte als je nog verder wilt leren.
  • Met onze interne opleidingstrajecten, met name gericht op je soft skills, word je de beste versie van jezelf.
  • Onze gesprekkencyclus biedt je veel vrijheid: je bepaalt zelf de doelen waaraan je wil werken en wat jouw stip op de horizon is.

De plus van werken bij :

Laptop van de zaak

Enthousiaste collega's en leuke uitjes

Voldoende doorgroeimogelijkheden

Je kan zijn wie je bent

Aandacht voor vitaliteit

Wat ons onderscheidt

Met 9 kantoren in Zuidwest Nederland hebben we alles in huis wat je bij een grote accountantsorganisatie mag verwachten. Gelijktijdig onderscheiden we ons door onze mentaliteit; we staan dicht bij onze klanten, de lijnen zijn kort en niemand is een nummer. We laten je graag ontdekken dat werken op ons accountantskantoor gewoon leuk is. We gaan informeel met elkaar om en zijn wars van hiërarchie, we helpen elkaar en zijn betrokken. Andere pluspunten van werken bij :

  • We hebben oog voor vitaliteit. Zo betalen we mee aan je fitness abonnement en organiseren we regelmatig sportclinics.
  • Een baan is geen keurslijf: we zijn flexibel en vinden een goede werk-privé balans belangrijk.
  • Leuk werk gaat over meer dan alleen de inhoud. We zijn collegiaal en ondernemen als collega's veel activiteiten samen. Dat draagt bij aan de onderlinge band met elkaar.
  • Via onze eigen website bieden we je héél veel korting bij grote (web)winkels.

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Schrijf ons!

Heb je vragen over onze sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met HR Business Partner Sander Verbraak.

  • Welke secundaire arbeidsvoorwaarden heeft ?

    We bieden je een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden. Onderscheidend daarbij is onze sterke focus op een goede werk-privé balans en het belang dat we hechten aan vitaliteit.

Welkom aan boord bij !

Sander Verbraak, HR Business Partner



Functie:office assistent schipper accountant
Startdatum:29-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Schipper Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Office Assistent Schipper Accountants Schipper Groep 29-11-2023

Bekijk ook andere vacatures