Algemeen contact
Bel Ma t/m vrij van 08.30 tot 17.00 uur. Stuur een bericht
Hoe kunnen wij u helpen?
Office Assistent
Ben jij als Office Assistent op zoek naar een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid bij een vooruitstrevende organisatie? Wie weet zijn wij een match voor elkaar!
Als Office assistent ben je van alle markten thuis. Allereerst ben je hét visitekaartje van ons kantoor. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en helpt collega's met uiteenlopende werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor alle secretariële, facilitaire en organisatorische werkzaamheden op het kantoor in Roosendaal. Je takenpakket is om die reden enorm divers. Daarnaast krijg je er energie van om collega's daar waar nodig te ondersteunen. Je houdt je ook o.a. bezig met administratief werk voor onze MKB klanten en het verwerken van hun financiële gegevens.
Kortom, een veelzijdige functie waarin je werkt in een leerzame organisatie met veel (young) professionals.
Voorbeelden van werkzaamheden zijn o.a.:
Wie ben jij?
Jij bent onze nieuwe collega die initiatief neemt, snel schakelt, verwachtingen overtreft en communicatief vaardig is. Je bent gastvrij en hebt affiniteit met cijfers. Vanwege de veelzijdigheid in werkzaamheden heb je deze eigenschappen nodig om succesvol te zijn. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vindt het leuk om te zorgen voor een 9+ ervaring. Kortom: je bent een echte multitasker die houdt van gevarieerd werk en flexibel inzetbaar is.
Voor deze functie zijn we op zoek naar een collega die minimaal 24 uur maar bij voorkeur 32 uur per week beschikbaar is.
Wat we bieden
Een goed salaris als waardering voor jouw inzet vinden we normaal. Daarnaast biedt werken bij nog veel meer pluspunten:
De plus van werken bij :
Laptop van de zaak
Enthousiaste collega's en leuke uitjes
Voldoende doorgroeimogelijkheden
Je kan zijn wie je bent
Aandacht voor vitaliteit
Wat ons onderscheidt
Met 9 kantoren in Zuidwest Nederland hebben we alles in huis wat je bij een grote accountantsorganisatie mag verwachten. Gelijktijdig onderscheiden we ons door onze mentaliteit; we staan dicht bij onze klanten, de lijnen zijn kort en niemand is een nummer. We laten je graag ontdekken dat werken op ons accountantskantoor gewoon leuk is. We gaan informeel met elkaar om en zijn wars van hiërarchie, we helpen elkaar en zijn betrokken. Andere pluspunten van werken bij :
Is deze rol jou op het lijf geschreven? Schrijf ons!
Heb je vragen over onze sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met HR Business Partner Sander Verbraak.
Welke secundaire arbeidsvoorwaarden heeft ?
We bieden je een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden. Onderscheidend daarbij is onze sterke focus op een goede werk-privé balans en het belang dat we hechten aan vitaliteit.
Welkom aan boord bij !
Sander Verbraak, HR Business Partner
Functie: | office assistent schipper accountant |
Startdatum: | 29-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 3000 |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Schipper Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goeskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Goes via Goeskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goeskrant.nl.
© Goeskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.