Administratief medewerker OK
Beschrijving
Administratief medewerker OK
Uren: 24-25 uur, verdeeld over minimaal 4 dagen
Dienstverband: bepaalde tijd van 1 jaar, met zicht op een vast contract
Sluitingsdatum vacature: 17 december 2023
De OK is een dynamisch werkomgeving waarin je als administratief medewerker nauw samenwerkt met de Dag coördinatoren OK. De dagcoördinator fungeert als spin in het web bij het aansturen en coördineren van de verschillende (logistieke) processen op OK. Binnen dit proces is er sprake van veel administratieve te taken en telefonie.
Als administratief medewerker ben jij de frontoffice van de OK. Je ontvangt bezoekers op de OK en ondersteunt de dagcoördinatoren in de administratieve taken zoals plannen van overleg, registraties in HIX, planning en roostering etc. Je beantwoordt inkomende telefoontjes en verzorgt de bijbehorende correspondentie. Dit maakt de functie afwisselend, dynamisch en tegelijkertijd soms hectisch.
Naast de samenwerking met de dagcoördinatoren ondersteun je de teamleiders van de OK.
Hoe ziet het team eruit?
Op de OK werken meerdere teams, anesthesie- en chirurgiemedewerkers, recovery verpleegkundigen, OK-logistiek medewerkers en dagcoördinatoren. 4 teamleiders sturen deze teams aan.
Jouw profiel
Met jouw enthousiasme, klantgerichtheid en gedrevenheid, ben jij een aanvulling op het team. Je hebt een hoog energieniveau en goede communicatieve en sociale vaardigheden. Gezien de hoog dynamische functie, is het belangrijk dat je:
• MBO 3- werk- en denkniveau hebt;
• Ervaring hebt met receptiewerkzaamheden of afsprakenplanning;
• Bij voorkeur ervaring hebt met HiX;
• Je mondeling en schriftelijk goed kunt uitdrukken;
• Nauwkeurig en gestructureerd werkt;
Wij bieden jou
• Een baan als administratief medewerker, focus op locatie in Goes.
• Een tijdelijk contract voor 24 uur met zicht op een vaste aanstelling
• Salaris conform cao-ziekenhuizen FWG 30 minimaal €2.279,- en maximaal €3.122,- op basis van een fulltime dienstverband).
• Mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling
• Prettige werksfeer in een collegiaal team
Heb je vragen of interesse?
Neem dan contact op met - Rentmeester, . Angelique is te bereikbaar via tel.
We zijn een match! Omdat je binnenkort bij ons aan de slag gaat, bespreken we samen de arbeidsvoorwaarden en leggen deze vast in een arbeidsovereenkomst.
Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad
Nieuw
Adrz
's Gravenpolderseweg 114
4462 RA Goes
Functie: | administratief medewerker ok |
Startdatum: | 04-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2279 – 3122 |
Uren per week: | 24 – 25 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Admiraal De Ruyter Ziekenhuis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goeskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Goes via Goeskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goeskrant.nl.
© Goeskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.