Vacature Administratief Medewerker Opname/OK Planning

Administratief Medewerker Opname/OK Planning in Goes

Solliciteer op deze job

Waar ben je naar op zoek?

  • MBO
  • Goes + Vlissingen
  • Administratief & Secretarieel

Vacature administratief medewerker Opname/OK planning

Beschrijving

De opnameplanners zijn een spin in het web binnen Adrz. Zij plannen alle planbare operaties én alle snijdende, beschouwende en poliklinisch cardiologische onderzoeken/behandelingen waar een bed bij nodig is. Aan deze planningen zitten veel telefoontjes vast, met zowel patiënten als interne collega's.

Als administratief medewerker ben jij - samen met jouw directe collega die al werkzaam is binnen ons team - de frontoffice van de opnameplanners. Je beantwoordt inkomende telefoontjes van patiënten en collega's en hebt hierbij altijd een opnameplanner als achterwacht. Tevens zorg je ervoor dat patiënten op de hoogte zijn van hun opnametijd en verzorgt de bijbehorende correspondentie. Dit maakt de functie afwisselend, dynamisch en tegelijkertijd soms hectisch.

Hoe ziet het team eruit?
Deze functie valt binnen het team Opnameplein. Dit team bestaat uit diverse disciplines. Planningscoördinatoren, opnameplanners en jouw collega administratief medewerker. Samen met deze directe collega zorg je ervoor dat er de hele week een frontoffice is. Jouw werkplek kan zowel locatie Goes als Vlissingen zijn.

Jouw profiel
Met jouw enthousiasme, klantgerichtheid en gedrevenheid, ben jij een aanvulling op het team. Je hebt een hoog energieniveau en goede communicatieve en sociale vaardigheden. Gezien de hoogdynamische functie, is het belangrijk dat je:

  • MBO 3- werk- en denkniveau hebt;
  • Ervaring hebt met receptiewerkzaamheden of afsprakenplanning;
  • Bij voorkeur ervaring hebt met HiX;
  • Je mondeling en schriftelijk goed kunt uitdrukken;
  • Nauwkeurig en gestructureerd werkt;
  • Stressbestendig bent én humor hebt.

Wij bieden jou

  • Een baan als administratief medewerker, werkzaam op locaties Goes én Vlissingen (in overleg);
  • Een tijdelijk contract voor 24 uur met zicht op een vaste aanstelling;
  • Salaris conform CAO ziekenhuizen FWG 30 (minimaal €2.279,- en maximaal €3.122 op basis van een fulltime dienstverband). Per 01-06-2024 vindt een CAO-verhoging van 5% plaats;
  • Mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Prettige werksfeer in een collegiaal team

Heb je vragen of interesse?

Neem dan contact op met , . Patricia is bereikbaar (m.u.v. woensdagen) via tel. . De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 25 maart 2024.


Lees volledige vacature

Om je alvast goed voor te bereiden op je start in ons ziekenhuis, nodigen wij je uit om deel te nemen aan ons online introductieprogramma.

Adviseur Communicatie & Marketing

Nieuw

  • HBO
  • Goes
  • Administratief & Secretarieel

Adrz

's Gravenpolderseweg 114
4462 RA Goes



Functie:administratief medewerker planning
Startdatum:03-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2279 – 3122
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Admiraal De Ruyter Ziekenhuis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Administratief Medewerker Opname/OK Planning Admiraal De Ruyter Ziekenhuis 03-03-2024

Bekijk ook andere vacatures