Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Goes

Functieomschrijving

Ben jij iemand die ervan houdt om alle zaakjes op orde te hebben? Kan jij snel en accuraat schakelen tussen diverse werkzaamheden? Lees dan snel deze tijdelijke vacature van administratief medewerker door!

wat bieden wij jou
  • Salaris in overleg
  • Tijdelijk voor 1 maand
  • 24 - 40 uur in de week
  • Staat voor kwaliteit en service
  • 's-Heer Arendskerke
wie ben jij

Jij bent een administratief goed onderlegde collega. Je hebt minimaal mbo-niveau en bent op korte termijn beschikbaar. Je bent communicatief en kunt snel schakelen. Het is belangrijk dat je nauwkeurig te werk gaat. Je vindt het aangenaam om in een directe organisatie met collega's aan de slag te gaan

  • Jij bent in het bezit van een MBO- 4 diploma
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een administratieve functie
  • Je bent per direct beschikbaar
  • Je bent goed in zelfstandig werken
  • Je hebt een pro-actief, nauwkeurig en integer
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
wat ga je doen

Als administratief medewerker draag jij zorg voor de administratieve afhandeling. In deze tijdelijke opdracht is het jouw taak om de achterstand weg te werken. Dit moet tijdig én op de juiste manier gebeuren. Het is dus belangrijk dat jij je hoofd koel houdt en dat je nauwkeurig te werk blijft gaan.

  • Inboeken en versturen van facturen
  • Het opstellen, controleren en verwerken van facturen
  • Het bijhouden van financiële gegevens
  • Het organiseren en bijhouden van archieven en documentatie
  • Het assisteren bij diverse andere administratieve taken
waar ga je werken

Je komt te werken bij een organisatie die betrokken is bij alle aspecten van de bouw. Hun deskundige teams staan klaar om elke klant te bedienen volgens hun individuele behoeften. Zij blijven streven naar de hoogste kwaliteit en service voor hun klanten.

sollicitatie

Klinkt dit als de nieuwe tijdelijke uitdaging waar je naar zoekt? Of loop je toevallig tegen deze vacature aan en klinkt het je als muziek in je oren? Ik hoor dan graag meer van je. Solliciteer snel! Voor vragen kan jij bellen of een bericht sturen naar 0657628096 of 0113274815. Vragen via de mail kunnen ook gesteld worden bij robin.van.de.ketterij@nl.randstad.com.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:08-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via robin.van.de.ketterij@nl.randstad.com of 0657628096/ 0113274815. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goeskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goeskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Goes
  2. Administratief medewerker Randstad 08-02-2024

Bekijk ook andere vacatures